среда, 1 июня 2016 г.

Модуль 9-10-11

Модуль 9

   Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

модуль 10

ВИЗНАЧИЛИСЬ В НЕОБХІДНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ ТА ПРИЙОМАХ НАВЧАННЯ ЗАДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЦИХ ЦІЛЕЙ.


Модуль 11

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде : втілення елементів проектного навчання;
організація публічної демонстрації результатів учнівських проектів (застосовуючи різні форми презентації проектів ).
В процесі роботи над модулем я навчилася розміщувати матеріали в Портфоліо, поділилася з іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми. Сподіваюся, що в своїй практичній педагогічній діяльності я зможу використовувати метод проектів для підвищення мотивації учнів, розвитку їх інтересу до вивчення інформатики.

Комментариев нет:

Отправить комментарий