Завдяки цьому модулю визначила для себе чітке розмежування понять методи та інструменти.
Сформувала уявлення про чітке планування проекту, оцінювання, формування засобів оцінювання.
Сформувала уявлення про чітке планування проекту, оцінювання, формування засобів оцінювання.
Модуль 5-6
В даному модулі я ознайомилася зі списком запропонованих інтернет-ресурсів, яким чином можливо організувати безпечну роботу учнів в мережі та сформувати в них критичне ставлення до інтернет-ресурсів. Ознайомилася з каталогом ресурсів в середовищі ВікіОсвіта.
Ознайомилася з методами безпечної роботи учнів в мережі Інтернет, способами використанням різних сервісів учніми під час роботи над проектом та в повсякденному житті. Визначила сервіси для співпраці учнів та обміну інформацією під час роботи над проектом.
Ознайомилася з методами безпечної роботи учнів в мережі Інтернет, способами використанням різних сервісів учніми під час роботи над проектом та в повсякденному житті. Визначила сервіси для співпраці учнів та обміну інформацією під час роботи над проектом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий